2016.04.02 13:23 Az első szervizben mondták

Kazár Miklós, Ferencz Ramón (Ford Fiesta R5): „Nagyon élvezzük, igaz az első szakaszon volt némi benzinnyomás problémánk, azt hittünk rögtön ki kell állnunk, mert elkezdett dadogni és furcsán viselkedni az autó. Hál’ Istennek megjavult magától, a második, harmadik gyorsaságin szinte alig volt már problémánk.”

Ollé Sándor, Tóth Zsolt (Ford Fiesta S2000): „Nagyon eltaktikáztuk magunkat, úgy gondoltuk, sokkal hidegebb lesz, így egy puha gumival mentünk ki és leültetett autóval. A pálya minősége is változott a bejárás óta, ezért két pótkerékkel, nehéz autóval és leültetve mentünk ki, szóval mellényúltunk. Most változtatunk egy őrült nagyot, megnézzük, hová tudunk azzal eljutni…”

Osváth Péter, Csáki Richárd (Mitsubishi Lancer Evo IX.): „Nagyjából jól sikerült az első kör, habár a második szakaszon elment a fékünk, mert kilazult egy légtelenítő csavar. Nem volt biztonságos, de sikerült lejönnünk. Szerencsére az időeredmények nem ezt mutatják, jó időket jöttünk. Ágit most egy verseny erejéig „kölcsönadtam”, megpróbáljuk ebben a felállásban.”

Matics Mihály, Zejda Viktória (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Az első kör felmérő jellegű volt, megnéztük a pályát, ami sokkal felhordásosabb lett, mint amire számítottunk. Többet kell improvizálnunk, a szuhai gyors első jobbos kanyarjába rögtön odacsaptam, azt hittem defektet is kaptam, mert úgy viselkedett az autó… Nagyon felmelegedett a levegő, ezért kemény abroncsokat teszünk fel, meglátjuk, hogyan fog az viselkedni.

Médiapartnerünk

Egerben vagy online

Támogatók